نویسنده:
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آموزش رایگان ابزارهای فتوشاپ

آموزش رایگان ابزارهای فتوشاپ، امروزه آموزش های فتوشاپ برای علاقه مندان، یعنی طراحان تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است، با بروز شدن هر ساله نرم افزارهای ادوبی، تغییرات اساسی و آپشن هایی به آن اضافه خواهد شد که واقعا کاربردی هستند و می تواند آزادی بیشتری را برای طراحان و علاقه مندان این حوزه ایجاد کند. برای کسب درآمد بیشتر و حرفه ای شدن در این حوزه باید هر روز بروز تر از دیروز باشیم.

و حالا در این مقاله قصد داریم بصورت ویدیویی و نوشتاری با هم مروری بر نرم افزار فتوشاپ داشته باشیم پس با من آسو احمدیان، مدیر وبسایت طرح سال، همراه باشید. در این آموزش که بیشتر است 20 پارت است، قرار است بصورت حرفه ای به ابزارهای نرم افزار فتوشاپ بپردازیم، پیشنهاد من این است که اگر بصورت حرفه ای هم به حرفه طراحی مشغول هستید باز هم نگاهی به این ابزارها داشته باشید و با کارایی آنها بیشتر آشنا شوید.

برای مشاهده و دانلود آگهی ترحیم لایه باز و خام کلیک کنید.

 

آموزش رایگان ابزارهای فتوشاپ حرفه ای | طرح سال

آموزش ابزارهای کاربردی فتوشاپ

خیلی از طراحان فقط جزء کوچکی از کارایی ابزارها را آموزش دیده اند و اینطور نیست چون کارایی ابزارها بیشتر است و می توانید از تمامی امکاناتی که ابزارها دارند استفاده نمایید به همین منظور در این مقاله قصد داریم به تمامی نکات جزئی کارایی ابزارها بپردازیم، البته این آموزش فقط، آموزش رایگان ابزارهای فتوشاپ نیست، بلکه یک آموزش کامل و جامع آموزش فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای است و همانطور که در اول این مقاله گفتم، این آموزش شامل: 20 پارت آموزشی و یدیویی است که در آن به کارایی و استفاده از آنها خواهیم پرداخت.

آموزش فتوشاپ باید قدم به قدم باشد، تا راحت تر کاربر بتواند یادگیری را شروع کند و به همین منظور تصمیم گرفتیم که آموزش فتوشاپ را به 3 بخش تقسیم کنیم تا نحوه یادگیری آسان تر شود. بخش اول که بیش از 20 پارت است، شامل آموزش رایگان ابزارهای فتوشاپ است، بخش دوم لایه ها در فتوشاپ است، بخش سوم نوار منو و افکت ها که هر کدام شامل پارت های مختلفی که بصورت مقاله ای و ویدیویی هستند میباشد.

 

آموزش رایگان ابزارهای فتوشاپ | طرح سال

بحش اول ابزارهای فتوشاپ: برای شروع و یادگیری فتوشاپ باید آموزش رایگان ابزارهای فتوشاپ، آموزش لایه ها در فتوشاپ، آموزش نوار ابزار و افکت ها در فتوشاپ را آموزش دیده باشید، پس بیایید قبل شروع و آموزش رایگان ابزارهای فتوشاپ، نگاه کوچکی به این سه بخش داشته باشیم، بخش اول ابزاهارهای فتوشاپ است که به نظر من قبل از هر چیزی باید با این ابزارها آشنایی کامل داشته و اگر بخوام ساده توضیح بدم، ابزارها بیشتر برای ساخت المان ها، برش عکس، طراحی SHAPE، حرکت المان ها و غیره است و به نظر من هر یک از ابزارها باید یک ویدیو و مقاله کامل داشته باشد.

بخش دوم لایه ها در فتوشاپ: لایه ها فضایی را برای جمع آوری المان ها و کارهای در پروژه خود انجام می دهیم ایجاد می کند، و از طریق لایه ها ست که ما میتوانیم یک پروژه را بصورت  طرح لایه باز PSD داشته باشیم تا بتوانیم دوباره از آن استفاده یا آن را ویرایش کنیم، و به یاد داشته باشیم که برای پیدا کردن لایه باز برای حرکت دادن یا ویرایش باید وارد لایه ها شویم تا المان مورد نظر انتخاب کنیم، پس در نظر داشته باشید که یادگیری لایه ها در فتوشاپ بسیار مهم است و باید بصورت تخصصی یادگیری لایه ها را شروع کنید.

بخش سوم نوار منو و افکت ها ی فتوشاپ: نوار منو همان، همان نوار منوی بالایی است، که در آن گزینه هایی برای ذخیره کردن فایل های لایه باز، استفاده کردن از افکت عکس ، پلاگین ، سه بعدی و گزینه هایی دیگر کاربرد دارد و در اصل بخش اصلی و پرکاربرد فتوشاپ همان ابزارهای فتوشاپ و لایه ها است. اگر کامل با این سه بخش بصورت مقدماتی آشنایی داشته باشید خیلی راحت و سریع می توانید یادگیری فتوشاپ را شروع کنید. در این آموزش یعنی آموزش رایگان ابزارهای فتوشاپ، بصورت حرفه ای یادگیری فتوشاپ را از سر خواهید گرفت.

آموزش ویدیویی فتوشاپ

برای یک شروع قویِ آموزش فتوشاپ اول از ابزارهای فتوشاپ شروع می کنیم و برای هر ابزار یک ویدیو و مقاله را آماده کرده ایم. ولی در این صفحه اول با این سه بخش مهم آشنا خواهیم شد و در اصل در این آموزش با فتوشاپ آشنا خواهیم، و بعد از آن بخش اول یعنی آموزش رایگان ابزارهای فتوشاپ را شروع خواهیم کرد. برای شروع، ویدیوی زیر را تا آخر ببینید و این رشته آموزش را تا آخر دنبال کنید و می خوام به شما مژده بدم که بعد از دیدن ویدیو و مقاله های سایت طرح سال شما بصورت خیلی حرفه ای فتوشاپ را یاد خواهید گرفت و می توانید از فتوشاپ کسب درآمد داشته باشید.