نویسنده:

 جدا نویسی فارسی در فتوشاپ، اغلب ما بعد نصب فتوشاپ مشکل هایی در محیط فتوشاپ مواجه می شویم که هر کدام از آنها راهکارهای بسیار ساده ای را دارد. دانلود psd در سایت طرح سال

حل مشکل جدا نویسی حروف فارسی در فتوشاپ

جدا نویسی در فتوشاپ و برعکس نوشتن آن فقط برای حروف فارسی است و در این مقاله راحت ترین راه برای حل جدا نوشتن حروف فارسی را برای شما به اشتراک خواهم گذاشت. بعد از اجرا کردن نرم افزار فتوشاپ، نوشته خود را به فارسی تایپ کنید، سپس نوشته را انتخاب کنید. Ctrl+A را تا نوشته برای شما انتخاب شود.

حالا باید وارد تنظیمات text شویم، اگر گزینه تنظیمات text برای شما در محیط نرم افزار وجود ندارد، کافیه Ctrl+T را بزنید تا پنجره تنظیمات برای شما نمایان شود. یا در نوار منوی بالای فتوشاپ گزینه window و در زیز منوی آن Charckter را کلیک کنید تا بتوانید پنجره تنظیمات نوشته را داشته باشید. بعد از انتخاب نوشته، در پنجره تنظیمات وارد paragraphe شوید و در نتظیمات world ready Layout را کلیک کنید تا نوشته مشکل جدا نوشتن حروف برای شما حل شود.

 

مشکل جدا نویسی حروف فارسی در فتوش
آموزش جل جدا نویسی جروف فارسی در فتوشاپ

 

گاها این اشتباهات و مشکلات باعث می شود که کاربر از این نرم افزار قدرتمند خسته شوند و ادامه ندهند. برای هر مشکل پیش آمده در نرم افزار فتوشاپ می توانید با یه سرچ ساده و دیدن یک آموزش ساده، مشکل را برطرف کنید. به نظر من نرم افزار فتوشاپ بسیار پرکاربرد است حتی برای کسانی که بیشتر به خاطر کارهای شخصی از آن استفاده می کنند. ولی امروزه با پدیدار شدن شبکه های اجتماعی و سوق دادن کسب و کارها به طرف اینترنت، نیاز است که هر کسی یا هر کارفرمایی آموزش ببیند و از فتوشاپ استفاده کند.

 

کاربرد فتوشاپ برای گوشی موبایل چیست؟

در یک جمله کوتاه می خوام توضیح بدم که کاور لایه باز اینستاگرام الانه نیاز و دغدغهء بسیاری از کاربران است که در فضای اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند، فتوشاپ با گوشی موبایل به آنها کمک می کند که خیلی راحت نیازهای خود را برای کسب و کارشان برطرف کنند. شاید براتون سوال باشه کسانی که دسترسی به لپ تاپ یا سیستم کامپیوتر ندارند چطور می توانند از فتوشاپ استفاده کنند.

شما حتی با گوشی موبایل به راحتی می توانید از فتوشاپ استفاده و هیچ محدودیتی برای استفاده فتوشاپ در گوشی موبایل وجود ندارد. به همین منظور گروه طراحان سایت طرح سال ، یک آموزش کامل با کلی منابع را برای کاربران و کسانی که می خواهند از فتوشاپ در گوشی استفاده کنند، منتشر کرده و بزودی برای شما عزیزان به اشتراک گذاشت.