نویسنده:

آموزش اضافه کردن رژ لب در فتوشاپ

سلام دوستان و همراهان همیشگی وبسایت طرح سال، اول از هر چیزی نرم افزار فتوشاپ را اجرا نمایید، عکس خود را در فتوشاپ درگ یا اجرا کنید. اگر با این نرم افزار آشنایی کامل ندارید باید در بالای نوار منوها گزینه WINDOW و در یر منوی آن LAYERS را کلیک کنید که پنجره لایه ها برای شما باز شود” (کلید میانبر F7 )

 

 

در لایه ها بعد از اجرای عکس ، لایه ی عکس را می توانید مشاهده کنید.

 

در سمت چپ نرم افزار نوار ابزارها وجود دارد ابزار QUICK SELECTION TOOL را انتخاب کنید.

 

ابزارهای فتوشاپ

بعد از انتخاب، ابزار را روی لب در عکس بکشید تا فقط لب را برای شما انتخاب کند.

 

حالا در گزینه ی لایه ها یک لایه جدید انتخاب کنید، سپس در سمت چپ نوار ابزارها رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آموزش ویدیویی اضافه کردن رژ لب در فتوشاپ

و حالا ابزار PAINT BUCKET TOOL را انتخاب نمایید، و فقط با یک کلیک روی محدوده انتخابی لب رنگ را اضافه نمایید.

الان ctrl+d بزنید تا از حالت انتخاب حارج بشه. و حالا در بالا گزینه فیلتر را کلیک کنید تا زیر منوی آن برای شما باز شود، سپس گزینه BLUR BOX را کلیک کنید تا پنجره تنظیمات ان برای شما شما باز شود.

تنظیمات بستگی به اندازه عکستون داره ولی معمولا روی 5 تا 10 باشه بهتر و نتیجه کار خوب درمیاد. حالا دوباره به LAYERS برگردید و MODE آن را از حالت NORMAL به حالت soft light تغییر دهید. به همین راحتی شما رژ را به لب در عکس اضافه کرده اید.

Opacity را 55 تا 60 کاهش دهید.

البته این ترفتد چندین روش دیگر هم داره و با روش های مختلفی میتوانید این کار را انحام دهید ولی این ساده ترین روش برای کسانی بود که با نرم افزار فتوشاپ آشنایی ندارند. آموزش ویدیویی اضافه کردن رژ لب در فتوشاپ را هم براتون گذاشتم که کارتون راحت تر بشه..

آموزش ویدیویی اضافه کردن رژ لب در فتوشاپ

آموزش ویدیویی اضافه کردن رژلب در فتوشاپ را هم برای شما آماده کرده ایم که کمتر از یک دقیقه و شما با مشاهده آن می توانید به راحتی رژ را به لب اضافه کنید و به هر رنگی تغییر دهید. مطمئنم با انجام دادن این روش و ترفند، عاشق کار با نرم افزار فتوشاپ خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ یک اقیانوسه و شما هر چقدر یاد بگیرید باز هم دنبال بادگیری خواهید بود و همین باعث جذابیتش میشه؟ راستی می دونستید با فتوشاپ می تونید درآمد چند ده میلیونی داشته باشید؟

مطمئنم نمی دونستید و اگر دنبال کسب درآمد از فتوشاپ هستید، سایت طرح سال را دنبال کنید.

اما خدمات طرح سال چی هست؟

توی این سایت کلی طرح و پروژه هی آماده هست که می تونید بعد از دانلود آن ها تغییر و ویرایش کنید. برای مثال می تونید طرح  لایه باز کاور پست اینستاگرام را دانلود کنید آن ها را بصورت دلخواه ویرایش نمایید و حتی ازش کسب درآمد کنید مثلا پروژه های طراجی کاور اینستاگرامی را انجام دهید و خیلی چیزای دیگه…

و جالیش اینجاست برای تمامی طرح ها، آموزش های ویدیویی رایگان فتوشاپ هم هست که مطمئنا به یادگیری بیشتر شما در فتوشاپ کمک خواهد کرد. البته پیشنهاد می کنید یه سر به صفحه اصلی سایت طرح سال بزنید و خودتون خدمات این وبسایت را مشاهد کنید.

آموزش حرفه ای تغییر رنگ لب در فتوشاپ را هم ب این مقاله اضافه می کنم تا حالشو ببرید..

پس با من همراه باشید. خیلی ساده می توانید با رنگ ها بازی کنید و رنگ لب را بصورت خیلی طبیعی تغییر دهید. فقط کافیه ctrl+u را بزنید تا پنجره تغییر رنگ برای شما اجرا شود و خودتون بصورت دلخواه رنگ را تغییر دهید. فقط باید حواستون باشه که برای این کار باید لایه رنگی که درست کردید را انتخاب کنید تا برای شما درست اجرا شود. عکسش را براتون نذاشتم تا خودتون انجام بدین و نتیجه را زیر همین مقاله برام کامنت کنید.

نتیجه گیری: توی این آموزش سعی کردم راحت ترین راه را برای آموزش رژلب درفتوشاپ براتون انجام بدم. من مطمئنم که کار کردن با نرم افزار فتوشاپ خیلی ساده و راحته. یادگیری فتوشاپ باعث بوجود آمدن یک حرفه و تخصص برای شما میشه، پس اگه دنبال کسب درآمد هستی با علاقه این حرفه را یاد بگیر.

برای مشاهده آموزش های بیشتر از مقدماتی تا پیشرفته با مرجع گرافیکی طراحان ایران سایت طرح سال همراه شوید. در آموزش های ویدیویی این سایت بیشتر با نرم افزار فتوشاپ آشنا خواهید شد و راحت تر می توانید یک حرفه ای را برای حرفهء طراحی تجربه کنید.