کسانی که با نرم افزار فتوشاپ آشنایی ندارند می توانند آموزشات رایگان ویرایش طرح ها را بصورت رایگان در صفحه ی اصلی مشاهد کنند.

سوالات متداول:

  1. بعد از واریز و خرید لینک دانلود را دریافت خواهم کرد؟ بله بعد از واریز و دانلود به صفحه دانلود هدایت خواهید شد.
  2. تمامی المان های های استفاده در طرح قابلیت ویرایش را دارند؟ بله بصورت دلخواه می توانید رنگ ها را تغییر دهید نوشته ها بصورت دلخواه ویرایش کنید و حتی سایز آنها را تغییر دهید.
  3. اگر از اشتراک ماهانه را خریداری کنیم تمامی طرح ها را می توانیم بصورت رایگان دانلود کنیم؟ بله با خرید اشتراک می توانید تمامی طرح ها را بصورت رایگان در اختیار داشته باشید.
  4.  کسانی که با نرم افزار فتوشاپ آشنایی ندارند چه طوری باید از این طرح ها استفاده کنند؟ آموزش های رایگان ویرایش طرح ها را در صفحه اصلی مشاهد فرمایید، آموزش ها به زبان ساده ضبط و در اختیار شما قرار داده شده است.
  5. طراحان گرافیک می توانند از این سایت کسب درآمد داشته باشند؟ بله برای کسب درآمد از این سایت اول باید نمونه کارهای خود را برای این وبسایت ارسال نمایید و بعد از تایید بلافاصله با شما تماس خواهیم گرفت.
  6. پیشنهاد طرح سال برای کسانی که با نرم افزار فتوشاپ آشایی ندارند؟ کسانی که با نرم افزار فتوشاپ آشنایی ندارند می توانند طرح های رایگان را دانلود کنند و با کمک آموزش رایگان ویرایش طرح ها در فتوشاپ طرح را ویرایش کنند تا بتوانند تجاربی را در این زمینه کسب نمایند تا بتوانند بعد از آشنایی با نرم افزار از طرح های دیگر استفاده نمایند.

شماره تماس: 09014908098

ایمیل: Tarhesal@gmail.com