نویسنده:

روش های تبدیل عکس به وکتور

آموزش تبدیل عکس به وکتور، اگر شما یک گرافیست و طراح هستید، وکتور مجیک به شما کمک می کند کارهای حرفه ای تری را ارائه دهید. با 2 روش می توانیم عکس را به وکتور تبدیل کنیم که من  راحت ترین و ساده ترین روش ها را برای شما کاربران عزیز سایت طرح سال توضیح خواهم داد.


روش اول: تبدیل تصویر به وکتور به وسیله نرم افزار ایلوستریتور،
در این روش با فقط کافیه نرم افزار ایلوستریتور را اجر کنید، سپس، عکس یا تصویر مورد نظرتون را وارد یا اجرا کنید.

تبدیل عکس به وکتور
آموزش تبدیل عکس به وکتور

تبدیل تصویر به وکتور

 

بعد از اجرا کردن عکس مورد نظر، گزینهء Image trace و بعد از کلیک آن Expend در نوار منوی بالای نرم افزار ایلوستریتور برای شما ظاهر خواهد شد، با کلیک کردن روی آن عکس شما به حالت وکتور تغییر خواهد کرد.

 

 

 

و شما فقط با چند کلیک روی طرح مورد نظر زمینهء کار را از آن جدا یا حذف نمایید، در ویدیویی که در این مقاله آماده کرده ایم می توانید با جزئیات کامل تبدیل عکس به وکتور را مشاهده کنید.

روش دوم: تبدیل عکس به وکتور با وکتور مجیک، این روش یک برتری خاص را نسبت به نرم افزار ایلوستریتور دارد، شما در ایلوستریتور نمی توانید عکس با تصویرهای رنگی را به وکتور تبدیل کنید ولی با وکتور مجیک می توانید طرح های رنگی را هم به وکتور تبدیل کنید.

آموزش تبدیل عکس به وکتور با وکتور مجیک

 

تبدیل عکس به وکتور با وکتور مجیک

 

گروه طراحان سایت طرح سال برای هر 2 روش ویدیوی آموزشی تهیه کرده و به کمک این 2 ویدیو می توانید تصویر و عکس خود را به وکتور تبدیل کنید.

 

 

کاربرد وکتور مجیک Vector Magic چیه؟ 

برای مثال شما یک طرح لوگو را در فتوشاپ آماده کرده اید، ولی چون نرم افزار فتوشاپ بر پایهء پیکسل است خروجی کار شما در اندازه های مختلف و بزرگ جذاب نخواهد بود و شما باید لوگو یا عکس را به وکتور تبدیل کنید. راحت ترین راه برای تبدیل عکس به وکتور ، استفاده از وکتور مجیک است که می تواند در کمترین زمان عکس شما را به وکتور تبدیل کند.

فقط با چند کلیک ساده می توانید طرح لوگو یا عکس را با درگ کردن روی وکتور مجیک به وکتور تبدیل کنید و همین باعث می شود خروجی کار شما عالی باشد. البته نرم فزارهای مشابه هم وجود دارد ولی طراحی این وکتور مجیک به حدی ساده ست که کاربر فقط با چند کلیک می تواند عکس را به وکتور تبدیل کند.

نرم افزار وکتور مجیک نسخه پولی هم دارد ولی این نرم افزار بصورت رایگان و کرک شده در همه سایت های دانلود نرم افزار وجود دارد و نیازی نیست برای آن پولی پرداخت کنید.

نتیجه گیری: در این مقاله 2 روش برای تبدیل تصویر به عکس را بصورت ویدیویی برای شما کاربران عزیز شرح دادیم، که اولین حالت فقط طرح و عکس های سیاه و سفید را به وکتور تبدیل می کند.

روش دوم: به کمک نرم افزار وکتور مجیک می توانید، طرح هایی که تماما رنگی هستند را هم به وکتور تبدیل کنید.

برای آموزش های بیشتر وبسایت دانلود طرح لایه باز طرح سال TARHESAL.COM را دنبال و از خدمات آن بهرمند شوید. پس با ما همراه باشید.