نویسنده:
زمان مطالعه: 15 دقیقه

7 قدم تا کسب درآمد اینترنتی

سلام دوستان عزیز، من آسو احمدیان مدیر وبسایت طرح سال هستم و افتخار دارم که 4 سال سایقه همکاری با وبسایت های معروف را داشته ام.

در این مقاله با تجربیات من درباره راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا خواهید شد و من در این اینجا 7 قدم طلایی رو بصورت خلاصه برای رسیدن به کسب درآمد اینترنتی را، به اشتراک گذاشته ام پس تا آخر، با من همراه باشید.

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتر

در قدم اول شما باید یک وبسایت شخصی داشته باشید، البته شما با داشتن یک صفحه اینستاگرام بیزنسی هم میتوانید یک دیجیتال مارکتر باشید ولی در این مقاله قصد دارم تا راه های حرفه ای برای کسب درآمد از اینترنت را با شما به اشتراک بذارم.

الته شما باید چندین کانال درآمدی از اینترنت داشته باشید تا بتوانید کسب و کارتون رو بزرگ کنید و برای همین حتما باید این هفت قدم را بلد باشید و انجام بدید.

 

کسب درآمد از سایت

 

توجه توجه توجه ( خیلی مهم )

برای ره اندازی سایت، همه فکر می کنن باید دانش طراحی وبسایت و یا حتی تحصیلات دانشگاهی داشته باشند، ولی در واقع اینطور نیست.

شما با هر سن و سال و در هر سطح سوادی که باشید می توانید یک وبسایت رو راه اندازی و شروع کنید و یک دیجیتال مارکتر موفق باشید.

 

قدم اول: راه اندازی سایت ممنوع

این یه تله ست که بخواین همه کارها رو خودتون انجام بدین، شما نمی توانید همزمان روی وبسایت و بازاریابی اینترنتی تمرکز داشته باشید، در غیر این صورت هرگز به نتیجه نخواهید رسید.

راه اندازی و طراحی وبسایت رو به یک متخصص بسپرید و با او مذاکره کنید که با هزینه مناسبی آن را برای شما طراحی کند. هزینه طراحی سایت بستگی به نوع خدمات و نوع وبسایت شما دارد ولی در کل اگر بخواهید از ودپرس استفاده کنید، هزینه زیادی را نخواهد داشت.

پس نبازی نیست مدت زمان زیادی رو برای طراحی وبسایت هدر دهید، به جای اینکار می توانید روی آموزش های بازاریابی اینترنتی و نوع خدمات رسانی به مشتریان یا فروش از طریق همکاری در فروش کار کنید که زودتر به نتیجه برسید.

البته در این مقاله با این نوع از آموزشها آشنا خواهید شد.

( طراحی لندینگ پیج ، چت آنلاین ، اس ام اس مارکتینگ ، تبلیغات هدفمند ، همکاری در فروش ، سئو )

آموزش طراحی لندینگ پیج

قدم دوم: طراحی لندینگ پیج

لندینگ پیج چی هست و کاربردش چیه؟

لندینگ ها یک صفحه اختصاصی برای یک محصول یا یک دسته بندی از محصولاتتون است که در زمان کمپین های تبلیغاتی از آنها استفاده خواهید کرد و می توانید لینک لندینگ وبسایتتون رو در پلتفرم های تبلیغاتی ، شبکه های اجتماعی ، تبلیغات پیامکی و ایمیل مارکتینگ درج کنید.

لندینگ توضیحات کامل و واضحی را از محصول یا نوع خدمات ما نشان میدهند که باعث افزایش بازدید و تبدیل مشتریان خواهد شد.

البته از لندینگ ها برای جمع آوری لید یا اطلاعات مشتریان هم استفاده می شود، برای مثال شما می توانید در صفحه لندینگ از کاربران علاقه مند اطلاعاتی مثل شماره تماس یا امیل بخواهید که می توانید از آنها برای کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

طراحی لندینگ پیج رو هر دیجیتال مارکتر یا صاجبان کسب و کار اینترنتی باید بلد باشند تا بتوانند کمپین های تبلیغاتی رو خودشون طراحی و اجرا کنند.

طراحی لندینگ پیج سخت نیست و می توانید با یه سرچ ساده کلی آموزش های رایگان درباره طراحی لندینگ رو در اختیار داشته باشید.

البته شما می توانید آموزش کسب درآمد اینترنتی رو از سایت ما تهیه و دانلود کنید که در آن هر 7 قدم برای راه اندازی و کسب درآمد از اینترنت را در اختیار خواهید داشت.

 

چت آنلاین برای سایت

قدم سوم: آموزش چت آنلاین برای سایت

با اعمال فلیترینگ روی اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و شبکه های اجتماعی، بهترین راه ارتباطی با مشتریان، چت آنلاین وبسایت هست.

و خوشبختانه هنوز اونا رو هنوز فیلتر نکردن?

وبسایت های زیادی هستند که این خدمات رو در اختیار شما می گذارند و امکانات بسیاری جالبی دارند، برای مثال شما اقدامات کاربر رو توی وبسایت خودتون میبینید و در لحظه می توانید به آنها پیام دهید.

یا می توانید چت آنلاین وبسایتتون رو شخصی سازی کنید، مثلا در زمان هایی که در دسترس نیستید، یک پیام برای کاربران ارسال بشه که شماره تماس یا ایمیل براتون ارسال کنند و بعدا شما با آنها تماس بگیرید.

امکانات بسیار زیادی هست که در این مقاله نمی تونم کامل براتون توضیح بدم.

ولی این امکانات هم خوب هستند و هم بد.

برای استفاده از چت های آنلاین باید استراتژی داشته باشید تا بتوانید با کاربران یا مشتریان احتمالی رو به خریدار تبدیل کنید.

چرا میگم امکانات چت های آنلاین میتونه بد و خطرناک باشه؟

چون اگه شما استراتژی استفاده از چت آنلاین رو بلد نباشید، احتمال اینکه کاربر از وبسایتون خارج بشه و صفحه شما رو ببنده خیلی زیاد هست.

چون این امکانات میتونه برای کاربر ایجاد مزاحمت کنه.

برای مثال شما وارد وبسایتی شدید، میخواهید چند محصول را ببینید، و چندین پیام پشت سرم برای شما ارسال میشه که می تونم کمکتون کنم؟ خوب هنوز شما هیچ محصولی رو توی اون سایت چک نکردید و یا نگاه نکردید و دینگ دینگ پیامک ها باعث میشه حواس کاربر پرت بشه.

در کل چت های آنلاین بسیار کاربردی هستن و کاربر میتونه بدون وارد کردن شماره تماس و ایمیل، بصورت آنلاین با شما در ارتباط باشه.

چت آنلاین یکی از قدم های طلایی برای ارتباط سازی سریع با مشتری هست که می تونید ازش استفاده کنید، البته درآموزشی که در صفحه اصلی سایت طرح سال درج کرده ایم می توانید آموزش نصب و راه اندازی و حتی استراتژی استفاده از چت آنلاین را تهیه و دانلود کنید که شمال هر 7 قدم برای کسب درآمد اینترنتی است.

 

آموزش اس ام اس مارکتینگ حرفه ای

قدم چهارم: استفاده حرفه ای از اس ام اس مارکتینگ 

به جرات می تونم بگم که اس ام اس مارکتینگ یا تبلیغات پیامکی، یکی از کاربردی ترین و ارزانترین نوع تبلیغات برای وبسایت ها و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است.

ولی در نظر داشته باشید که باید دانش استفاده از اس ام اس مارکتینگ ررا داشته باشید چون اگه بدون دیدن آموزش و دانش استفاده از اون احتمال اینکه پولتون سوخت بشه و نتیجه عکس بگیرید خیلی زیاده.

برای مثال گاها بوده برای آقایان پیامک هایی مانند تبلیغ های اپیلاسیون، شنیون و کاشت ناخن ارسال شده و یا برای خانم ها اس ام اس هایی مانند کاشت مو، که این نوع استفاده باعث نمیشه که مشتریان احتمالی به خریدار تبدیل بشن و بهترین روش دیدن آموزش و تحقیق کردن درباره اس ام اس مارکتینگ حرفه ای است.

 

تبلیغات حرفه ای برای سایت

قدم پنجم: تبلیغات هدفمند در وب

اما شاید براتون سوال باشه منظورم از تبلیغات هدفمند در وب چیه؟

زمانی که شما یک وبسایتی را راه اندازی می کنید هیجان زیادی را برای جذب کاربر و فروش دارید و احتمالا اغلب شیوه های تبلیغاتی را امتحان می کنید و به احتمال خیلی زیاد برای شما فقط هزینه های اضافی را به بار خواهد آورد.

منظور از تبلیغ هدفمند اینه که شما از روز اول با هزینه بسیار پایین مشتریان علاقه مند و احتمالی را شناسایی کنید و با تبلیغ ریتارگتینگ خدمات با محصولاتتون رو به آنها پیشنهاد دهید.

ریتارگتینگ و نیتیو یک تبلیغ بسیار هدفمند است که شما با استفاده از میتوانید مشتریان احتمالی را به خریدار و خریداران را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

البته روش های زیادی برای تبلیغات هست که می توانید برای وبسایتتون استفاده کنید ولی تجربه به من میگه که همشون کاربردی نیستند و شما باید به صورت هدفمند تبلیغاتتون رو انجام دهید.

یکی از روش های دیگه تبلیغات کلیکی است که یکی از روش های هدفمند تبلیغات به حساب میاد و میتونیم بگیم یکی از ارزانترین روش های تبلیغاتی هم است.

 

همکاری در فروش حرفه ای

روش ششم: همکاری در فروش حرفه ای

این روش حتی اگه وبسایت هم نداشته باشید، می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید، البته چندین روش همکاری در فروش وجود داره که من مختصر درباره همکاری در فروش براتون توضیح خواهم داد.

برای کسب درامد اینترنتی از طریق همکاری در فروش فقط کافیه محصولی را برای فروش داشته باشید و آنها را در سایت های همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ درج کنید.

وبسایت های زیادی هستند که یک پنل کاربری را در اختیار شما می ذارند تا محصولاتتون رو در اونجا بفروش برسانید. که راحت ترین شیوه کسب درامد از اینترنت به حساب میاد.

البته قبل از اینکه محصولاتتون رو دریکی از این سایت ها درج کنید و قرارداد همکاری رو شروع کنید، لازمه که چند نکته مهم رو به عرض شما برسانم.

قبل از شروع همکاری قوانین و مقررات اون وبسایت رو چک کنید.

درصد همکاری اون وبسایت رو چک کنید.

زمان بازگشت سرمایه یا بازگشت پولی که از محصول شما حاصل شده است چک کنید.

بعضی از وبسایت ها بعداز چند روز کاری پول را برای شما واریز می کنند و بعضی ها هم بعد از یک ماه. پس قبل از شروع همکاری تحقیقات لازم برای همکاری در فروش انجام دهید.

بعضی از وبسایت ها که اسم نمی بریم درصد زیادی را از پول شما کسر خواهند کرد که روند باعث گرانی کلا خواهد شد.

هر چند ما در آموزشی که در سایت قرار داده ایم منابع معتبر و منصف را برای شما معرفی کردم ایم.

 

نکته مهم: پیشنهاد من اینه که در کنار وبسایت خودتتون همکاری در فروش را انجام دهید تا در اوایل و شروع کسب و کار اینترنتیتون انگیزه ادامه رو داشته باشید.

 

سئو مبتدی

قدم آخر: سئو مبتدی برای سایت

سیو چیه و چرا باید برای وبسایتمون سئو انجام دهیم؟

سئو به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو است، یعنی باید کاری انجام دهیم تا بتوانیم محصولاتمون رو برای گوگل بهینه سازی کنیم تا ما را در نتایج جستجو نشان دهد.

اگر دانش سئو رو داشته باشید می توانید به راحتی محصولاتتون یا دسته بندی هاتون رو در نتایج جستجو پیشتاز کنید طوری که از رقباتون جلوتر باشید.

ولی یک مسئله ای هست که کمتر افرادی انجام می دهند، اون هم اینه که دیجیتال مارکترها و صاحبان کسب و کار باید اول سئوی مبتدی را یاد بگیرند بعد حرفه ای.

ولی متاسفانه اکثریت به دنبال آموزش سئوی پرمیوم یا حرفه ای هستند حتی تازه کارها، که این یک اشتباه بزرگ است که افرادی که کسب و کار اینترنتی دارند انجام می دهند.

که این باعث کندی روند بهینه سازی میشه، حالا شاید براتون عجیب باشه ولی واقعیت داره. شما باید اول سئو مبتدی رو بلد باشید، چون سئو می تونم بگم یاد گرفتنی نیست باید تجربه ش کنید.

و زمانی که شما سئوی اولیه و مبتدی رو انجام دهید خیلی راحت سئوی حرفه ای رو یاد خواهید گرفت. چون سئو هیچ راه دور زدنی نداره و شما باید قدم به قدم این کار رو انجام دهید.

زمانی یک وبسایتی رو راه اندازی می کنید از روز اول باید سئو مبتدی رو روی آن اجرا کنید، برای مثال یاد بگیرید صفحه اصلی وبسایت یا onepage رو بهینه سازی کنید، یا دسته بندی هاتون که باید از در اوایل شروع کار، بهینه سازی بشن.

بعضی ها فکر می کنن سئو پیچیده ست ولی به نظر من یک حرفه بسیار هیجان انگیز که میتونه سریعا به نتیجه برسونه.

البته نظرات در باره سئوی کسب و کارها متفاوته و بعضی ها بر این باورند که باید از روز اول سئو رو به متخصصان سئو بسپارند ولی از آنجایی که متخصصان سئو هزینه های بسیار بالایی رو از ما درخواست دارند در اوایل مجبوریم که سئوی وبسایتمون رو خودمون انجام بدیم.

و زمانی هم که کسب و کارمون بزرگ شد و درآمد رشد پیدا کرد می توانیم باید متخصص سئو قرارداد همکاری داشته باشیم.

 

بدون آموزش، نمی تونی از این اینترنت کسب درآمد داشته باشی و احتمالا زمان زیادی را از دست می دی، بهترین کار اینه که آموزش ببینی تا سریع تر به نتیجه برسی?

 

خلاصه ای از 7 قدم تا کسب درامد از اینترنت

برای کسب درآمد حرفه ای از اینترنت باید این هفت قدم را انجام دهید تا خیلی سریع به درآمد برسیم.

قدم دوم: طراحی لندینگ پیج را بلد باشید و یاد بگیرید برای طراحی آن استراتژی داشته باشید و کاری کنید در صفحه لندینگ تان مشتریان را به قناعت خرید برسانید.

قدم سوم: یک راه ارتباطی سریع برای کاربران و مشتریان داشته باشید، ( چت آنلاین )، نحوه استفاده درست از چت آنلاین را یاد بگیرید، شما باید بتوانید از طریق چت آنلاین مشتریان احتمالی را به خریدار تبدیل کنید.

قدم چهارم: اس ام اس مارکتینگ یا تبلیغات پیامکی، هر دیجیتال مارکتر یا صاحبان کسب و کار باید روش های حرفه ای تبلیغات پیامکی را بلد باشد تا بتواند بیشترین تبدیل را برای مشتریان احتمالی داشته باشد.

قدم پنجم: شما باید یادگیری تبلیغات هدفمند را شروع کنید، تبلیغات کلیکی، تبلیغات ریتارگتینگ و تبلیفات بنری چند روش مهم برای جذب کاربران و مشتریان احتمالی هستند . باید این نوع تبلیغ ها را به درستی انجام دهیم تا هذفمند و در عین حال هزینه زیادی را برای ما نداشته باشد.

قدم ششم: همکاری در فروش: همکاری در فروش باعث میشه که  شما چند کانال درآمدی دیگر جدا از وبسایتتون داشته باشید  و کمک بزرگی به کسب و کار اینترنتی و وبسایت شما خواهد کرد.

قدم هفتم: سئو مبتدی را یاد بگیرید تا بتوانید وبسایتتون رو برای موتوهای جستجو بهینه سازی کنید. اگر برای اجرای سئو روی وبسایتتون عجله نکنید و قدم به قدم پیش برید، مطمئنا نتیجه خواهید گرفت.

با این 7 قدم کاربری شما موفق به راه اندازی کسب وکار اینترنتی خواهید شد

 

پر درآمد ترین کسب و کار دنیا

 

شما می توانید در این وبسایت آموزش کسب درآمد اینترنتی حرفه ای را دانلود و تهیه کنید و جالب است که بدانید این آموزش تست شده است و شما به کمک این آموزش می توانید درآمدهای میلیونی و میلیاردی برسید.